Boekhouding

De boekhouding kunnen we op verschillende manieren verzorgen; op locatie van de onderneming, op ons kantoor of een combinatie van beide.

We werken met AFAS financiële en fiscale software, de cliënt kan een deel van zijn administratie zelf doen. In overleg met de cliënt kan er een taakverdeling worden gemaakt. De cliënt kan bijvoorbeeld de verkoopnota’s boeken en wij nemen dan de rest van de boekhouding voor onze rekening. Maar de cliënt kan ook de gehele boekhouding zelf bijhouden, wij doen dan de controle, maken de jaarrekening en doen de belasting aangiften.

Voor bedrijven die helemaal geen interesse hebben om zelf de boekhouding bij te houden, bieden wij natuurlijk ook de mogelijkheid om de administratie eens per maand of per kwartaal bij ons langs te brengen of op te sturen.

Belangrijk voor ons is dat de cliënt de mogelijkheden kent en zelf een keuze maakt hoe hij of zij met ons wil gaan samenwerken.
Bent je geïnteresseerd, maar wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op voor nadere uitleg of voor een inventariserend gesprek.